Yrityksille
Jälleenmyyjille
Vakuutusyhtiöille
Julkishallinnolle
Konsultointi/ICT

Nopeita ja oikeita päätöksiä

Huoltopalvelut vakuutusyhtiöille

Etsitkö oikeita siirtoja ja parempaa katetta? Tarjoamme vakuutusyhtiöille vaivatonta arkea, nopeutta sekä keskustelukanavan valmistajan suuntaan. Läpinäkyvä ja kiinteä hinnoittelu helpottaa korvauspäätöstesi tekemistä, ja esimerkiksi kustannusrajat voidaan automatisoida malli- tai tapauskohtaisesti.

Vakuutusyhtiön tai loppuasiakkaan laskutus sekä omavastuun periminen onnistuvat edellyttämiesi käytäntöjen mukaisesti. Yhdistämme sujuvasti eri järjestelmärajapinnat, ja tuotamme raportit halutessasi myös perinteisessä muodossa, kuten säännöllisesti toimitettavina Excel-tiedostoina.

mcare on Suomen ensimmäinen Applen valtuuttama huolto, jolla on valtuutus vaihtaa iPhone-puhelinten näyttöjä paikallisesti, ja teemme sen kaiken lisäksi erittäin edullisesti – usein merkittävästi halvemmalla kuin tarvikeosia käyttävät huollot. Alkuperäistä ja valtuutettua huoltoa käyttämällä varmistat asiakkaidesi saavan parasta mahdollista palvelua ja vältyt ikäviltä yllätyksiltä. Kauttamme saa kaikki takuuhuoltopalvelut sekä takuun ulkopuoliset laitevaihtopalvelut.

Kanssamme selvität vaikeimmatkin tapaukset, ja samalla parannat asiakastyytyväisyyttäsi. Keskimäärin alle kahden vuorokauden huoltoläpimeno, vuoropuhelu Apple-koulutettujen huoltoteknikoiden kanssa sekä tehokas ja automatisoitu toiminnanohjaus varmistavat arkesi sujuvuuden. Monet yhteistyötä kerran kokeilleet vakuutusyhtiöt ovatkin keskittäneet huoltonsa mcarelle, laadusta ja hyvästä keskusteluyhteydestä vakuuttuneina.

SirWise-palveluportaalimme tarjoaa vakuutusyhtiöille useita hyötyjä:

  • Pysyt aina ajan tasalla – huollot kirjataan asiakasportaaliin.
  • Säästät aikaa – portaalin kautta tilaat kuljetuspalvelut sekä tulostat huoltolähetteet ja rahtikirjat muutamalla klikkauksella.
  • Perusteellinen dokumentointi – huoltopalveluiden raportointi on kattavaa ja räätälöidään toiveidesi mukaisesti.
  • Voimme luoda esimerkiksi asiakas-, jälleenmyyjä- ja laitekohtaisia kysymyksiä huoltoon saapuville laitteille perustuen
    laitteen sarja- tai imei-numeroon.
  • Järjestelmämme tukee vakuutus- tai myyntitietojen vastaanottoa sekä automaattista ylläpitoa. Esimerkiksi asiakaskohtaiset
    laiterekisterit on helppo tuoda valmiiksi järjestelmään asioinnin helpottamiseksi, ja laitteiden vaihtuessa korvaaviin
    laitteisiin päivitämme tietokannat ajan tasalle.
  • Lisää tehokkuutta – SirWise on valmiiksi yhdistetty useisiin järjestelmiin, kuten Applen GSX-huoltotietokantaan, josta
    selviävät automaattisesti niin laitteiden takuutiedot kuin Find My iPhone -tila.
  • Sujuvaa logistiikkaa – teemme yhteistyötä merkittävimpien pohjoismaisten logistiikkayhtiöiden kanssa.

Yhteydenottopyyntö

Sähköposti: b2b@mcare.fi
Puhelinnumero: 040 828 2837