Yrityksille
Jälleenmyyjille
Vakuutusyhtiöille
Julkishallinnolle
Konsultointi/ICT

Helpompaa arkea, vähemmän byrokratiaa

Palvelut julkishallinnolle

Oletko kyllästynyt paperisotaan, epämääräisiin lupauksiin ja ajanhukkaan? Tarjoamme kouluille ja kunnille helpompaa arkea sekä keskustelukanavan valmistajan suuntaan. Kanssamme selvität vaikeimmatkin tapaukset, ja parannat sekä organisaatiosi tehokkuutta että henkilökunnan tyytyväisyyttä.

Keskimäärin alle kahden vuorokauden huolto-aika, vuoropuhelu Apple-koulutettujen huoltoteknikoiden kanssa sekä tehokas ja automatisoitu toiminnanohjaus varmistavat arkesi sujuvuuden. Päivitämme huollon yhteydessä sekä laitteen vaihtuessa tiedon Device Enrollment -ohjelmaan automaattisesti, joten saat niin huolletut kuin uudet laitteet mahdollisimman nopeasti käyttöön.

Device Enrollment Program (DEP) on osa Applen käyttöönotto-ohjelmia, jotka helpottavat iOS- ja macOS- laitteiden käyttöönottoa ja määritystä yrityksissä. DEP tarjoaa nopean ja automattisen tavan ottaa käyttöön iPad- ja iPhone-laitteita ja Mac-tietokoneita.

mcare SLA+ huoltosopimus pitää pyörät pyörimässä

mcare-huoltosopimuksen avulla pidät Apple-laitteidesi huoltokustannukset kurissa sekä varmistat työvälineidesi toimivuuden. Lisäksi sopimus takaa ennalta sovitut vasteajat ja poistaa yllättävät kulut esimerkiksi rahtien osalta. Vaihtolaitevalikoimamme avulla saat korvaavan tuotteen mahdollisimman nopeasti käyttöösi.

SirWise-asiakasportaalimme tarjoaa useita hyötyjä:

  • Pysyt aina ajan tasalla – huoltotapaukset kirjataan asiakasportaaliin
  • Säästät aikaa – portaalista voit tilata kuljetuspalvelut sekä tulostaa huoltolähetteet ja rahtikirjat muutamalla klikkauksella
  • Selkeää dokumentointia – huolto- ja RMA-palveluiden raportointi on kattavaa ja räätälöidään tarpeesi mukaiseksi. Voimme
    luoda esimerkiksi asiakas-, jälleenmyyjä- tai laitekohtaisia kysymyksiä huollettaville laitteille.
  • Lisää tehokkuutta – järjestelmämme tukee sekä takuu- että myyntitietojen vastaanottoa ja automaattista ylläpitoa. Esimerkiksi
    asiakaskohtaiset laiterekisterit on helppo tuoda valmiiksi järjestelmään. SirWisen yhdistät vaivattomasti myös muihin
    järjestelmiin. Se on valmiiksi yhdistetty muun muassa Applen GSX-huoltotietokantaan, josta laitteiden takuutiedot
    selviävät automaattisesti.
  • Teemme yhteistyötä merkittävimpien pohjoismaisten logistiikkayhtiöiden kanssa.

Yhteydenottopyyntö

Sähköposti: b2b@mcare.fi
Puhelinnumero: 040 828 2837