Yrityksille
Jälleenmyyjille
Vakuutusyhtiöille
Julkishallinnolle
Konsultointi/ICT

Asiakastyytyväisyyttä ja tehokkuutta

After Sales -palvelut jälleenmyyjille

Tahdotko säästää aikaa ja rahaa sekä parantaa asiakastyytyväisyyttä? Tarjoamme jälleenmyyjille helpompaa arkea sekä keskustelukanavan
valmistajan suuntaan. Yhteistyössä huoltomme kanssa selvität vaikeimmatkin tapaukset sekä tarjoat entistä parempaa palvelua.
Keskimäärin alle kahden vuorokauden huolto-aika, yhteys suoraan Apple-koulutettuihin huoltoteknikkoihin kanssa sekä tehokas
ja automatisoitu toiminnanohjaus varmistavat työsi sujuvuuden.

Tehokasta logistiikkaa

Noudamme ja toimintamme huolletut laitteet luotettavasti päivittäin, joten sinun ei tarvitse tilata kuljetuksia erikseen.
Jälleenmyyjien omasta asiakaspalvelusta saat apua suoraan Apple-asiantuntijalta. Monet yhteistyötä kerran kokeilleet jälleenmyyjät
ovatkin keskittäneet huoltonsa meille, laadusta ja hyvästä keskusteluyhteydestä vakuuttuneina.

Vaivaton huoltoprosessi

Tarjoamme jälleenmyyjille kokonaisvaltaista kumppanuuspalvelua, jolloin kaikkien merkkien laitteet pääsevät kerralla samaan
matkaan.

RMA-palvelu

Huollon ohella tarjoamme palveluna ulkoistetun RMA-käsittelyn. Tällöin asiakkaasi ilmoittamat viat tulevat mahdollisimman
nopeasti testatuksi, ja hoidamme puolestasi asioinnin joko tukkurin tai valmistajan kanssa. Näin varmistat sekä huollon että
RMA-prosessin sujuvuuden, yhdeltä luukulta.

Kumppanuustiimit

Jälleenmyyjäasiakkaanamme saat palvelukseesi nimetyn tiimin, joka vastaa yhteistyön sujuvuudesta, ongelmien selvittämisestä
sekä raportoinnista. Vastuuhenkilöiksi tiimiin valitaan vain kokeneimpia teknikoitamme, jotka raportoivat mahdollisista laatuongelmista
suoraan valmistajalle. Lisäksi kumppanuustiimimme järjestää henkilöstöllesi koulutuksia, jotka lisäävät asiakastyytyväisyyttäsi
sekä säästävät huoltojen vastaanottamiseen käyttämääsi aikaa.

SirWise-asiakasportaalimme tarjoaa jälleenmyyjille useita hyötyjä:

  • Pysyt aina ajan tasalla – huoltotapaukset kirjataan asiakasportaaliin
  • Säästät aikaa – portaalista voit tilata kuljetuspalvelut sekä tulostaa huoltolähetteet ja rahtikirjat muutamalla klikkauksella
  • Selkeää dokumentointia – huolto- ja RMA-palveluiden raportointi on kattavaa ja räätälöidään tarpeesi mukaiseksi. Voimme
    luoda esimerkiksi asiakas-, jälleenmyyjä- tai laitekohtaisia kysymyksiä huollettaville laitteille.
  • Lisää tehokkuutta – järjestelmämme tukee sekä takuu- että myyntitietojen vastaanottoa ja automaattista ylläpitoa. Esimerkiksi
    asiakaskohtaiset laiterekisterit on helppo tuoda valmiiksi järjestelmään. SirWisen yhdistät vaivattomasti myös muihin
    järjestelmiin. SirWise on valmiiksi yhdistetty useisiin järjestelmiin, kuten Applen GSX-huoltotietokantaan, josta
    laitteiden takuutiedot selviävät automaattisesti.
  • Järjestelmämme tukee takuu tai myyntitietojen vastaanottoa ja automaattista ylläpitoa. Esimerkiksi asiakaskohtaiset laiterekisterit
    on helppo tuoda valmiiksi järjestelmään asioinnin helpottamiseksi
  • Sujuvaa logistikkaa – teemme yhteistyötä merkittävimpien pohjoismaisten logistiikkayhtiöiden kanssa.

Yhteydenottopyyntö

Sähköposti: b2b@mcare.fi
Puhelinnumero: 040 828 2837